YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 september, 2009

Moment 2

. 25 september, 2009

I dag var dagen D för det som mest snurrat i mitt huvud den sista tiden.
Massa tankar i huvudet. Räcker det jag har, går det att finputsa det som kanske inte räcker, kan jag, bör jag, vad händer sen?

Här gäller det att ha koll på sina svagheter. Mitt största MINUS är mitt kontrollbehov!
Jag vill veta exakt ALLT i MINST MINSTA detalj.
Men jag får inget veta, förrän jag provat.
Jag tror jag kör på, och utmanar mig själv.
Kontrollbehov- är det bara negativt?
Om man vänder på det så beror det ju också på ett slags ansvarstagande. Att jag vill vara insatt och kunna prestera mitt allra bästa. Men vänder man i sin tur på just DET, så bör man också vara modig nog att chansa, att våga riskera att göra fel och inse att allt inte går att styra över.

Räcker jag som jag är?
Är det något för mig?

Jag har i alla fall bestämt mig, tror jag, för att köra på. Och det är dags för moment 2.
Fixar jag det men inte resten, ja då är jag riktigt glad och nöjd ändå!


 

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar