YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 september, 2009

Massa att skriva om

. 03 september, 2009

men tiden är knapp!
Jag börjar i alla fall så får vi se hur långt jag kommer!
Dag 3 åter på jobbet avklarad.
För var dag som gått har jag blivit mer och mer seriös (eller???) och idag tog jag de första samtalen efter nästan 2 år "telefon-frånvaro"!!!
Ring-rostig är bara förnamnet, men efter ett par samtal infann sig den vänliga varma IKEA-rösten.
Nu är det bara tuta o köra. Typ.

Nä, det var vad jag hann just nu.

Återkommer!

1 från Dej till Mej:

Linda sa...

Hej hoj....du fick ingen arg kund som hade pratat med mig då=P jag hänvisade en till IKEA kundservice kök...hon hade beställt kök som inte blivit levererat. Visste inte var jag skulle hänvisa henne. Hos mig var hon fel i alla fall!!!=)

Skicka en kommentar