YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 september, 2009

Eftermiddagsfika

. 16 september, 2009

med fantastiska "JUAT" ser jag fram emot. 15.30 ca dyker hon upp.
Tror inte vi setts sen i julas, runt advent.
Vi jobbade i hop, delade arbetsuppgifter och blev allra allra bästa vänner från sommaren -07 till jag gick på mammaledigheten våren -08.
Det var tur att jag hann gå på mammaledighet innan hon slutade på jobbet, annars hade jag gråtit floder.
"JUAT" är en sån person som jag vill vara. Vi är otroligt lika, men hon har även de där egenskaperna jag önskar att jag hade.
Jag ska prata om de där funderingarna jag har.
Jag är övertygad om att hon har kloka tankar och svar.

Var en stressig dag på jobbet och jag kämpade febrilt mot "fröken duktig" som gjorde sig påmind oftare än vanligt i mitt huvud.
Ska bli skönt med lite lediga dagar. Jobbar igen först på måndag. Tills dess bör jag sopat bort den där duktigstämpeln.

Hursomhelst, "Lillfröken" tar middagsluren och här ser ut som fasen.
Panikstäda springandes på tå!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar