YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

08 september, 2009

" Du ser så vuxen ut" Vuxen? VUXEN?! VUXEEEN?!!!!

. 08 september, 2009

Shit...Hannah sa att jag såg vuxen ut i går.
Mitt liv bara stannade upp. Vuxen? VUXEN?!
Hur ser man ut när man ser vuxen ut? Jag glömde fråga Hannah det. Antar att det berodde på chocken.
Jag får helt enkelt gå på känsla idag, tills jag träffar Hannah igen och kan be om mer detaljer.
Därför blir det vit och svartrandigt linne, svart luvtröja, baggy jeans, ballerinaskor...
Och så håret. ja, så ovårdat det bara kan bli.
Jag vill inte se vuxen ut!
Jag vill bara vara tuff. Och annorlunda!

1 från Dej till Mej:

penny sa...

Hej Hej

Jag är är ofta men är dålig på att skriva ibland,"skäms" men vill ge dig en present för att du får mig att alltid att le när jag kommer in hit =)

Kika in på min blogg så ligger den där ;)


Kramen

Skicka en kommentar