YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 september, 2009

Alltså fy f-n

. 05 september, 2009

va bra den är..."Relator" alltså.
Jag är kääär!
Fast mest kär är jag förstås ändå i Winnerbäcks "jag får liksom ingen ordning" och jamenviiiist, min kille Jay-låten också!
Topp tre då!
Jag har ju sällan några mellanlägen...om du inte redan kände till det.
Superduperglad eller "hela världen rasade just ner över mig".
Älskar eller hatar.
Ja, du vet vad jag menar...
Så blir det med musik också.
Gillar jag en låt så spelar jag den sönder och samman.
Men mina topp-tre måste jag vårda med försiktighet.
Har stoppat mig själv från att lyssna på Winnerbäck-favoriten ett tag nu. Den spelades på radion på vägen hem från jobbet så då var jag ju bara tvungen att sitta kvar och lyssna.

Sa till " The Man" att jag tyckte det var en bra ide´att han kunde få Winnerbäcks nya album i födelsedagspresent av mig. Albumet släpps 2 dagar innan "The Man"s födelsedag.
Ide´n uppskattades inte speciellt. Då föreslog han att jag skulle få en Man. United-tröja när jag fyller år. Näää min sju o da´r.
Får köpa albumet till mig själv. En höstpresent till mig själv. Typ.

Födelsedagar är kul förresten. Allra helst min egen förstås.
Jag kommer aldrig tröttna på att fylla år, även om jag kanske väljer att blunda för den stigande åldern.
Jag älskar att få ha en alldeles alldels egen dag på året.
Däremot tycker jag det är för jäkligt att alla andra vuxna ska envisas med att man inte behöver få presenter eller göra så stor grej av födelsedagar bara för att man råkat gå och bli vuxen.
Okej, kanske när det gäller alla andra vuxnas födelsedagar. Inte min!
Jag vill ha presenter. Jag vill ha kalas och uppvaktning från att jag stiger upp tills jag går och lägger mig. :) Och hemskt gärna lite dagen innan och dagen efter också! Det vore inte alls fel!
Och så gillar jag julen! Massor!
Där är samma sak...Varför envisas alla vuxna med att ge julklappar bara handlar om att byta pengar???
Va? Jag vill i alla fall ha paket!

Nog om det.

För övrigt gillar jag inte att blogspot plockat bort den rättstavningsknappen.
Nu måste jag sitta och lusläsa alla mina inlägg innan jag publiceras dom. Jättetrist!
Försöker vara duktig, men misslyckas visst en del...
Som i fredags, när jag skulle skriva att jag var ledig...då hade jag visst istället skrivit att jag var eldig?
Okej, eldig kanske man också kan vara men det var ju inte det jag menade.

Försök ha tålamod!

Jag är kontroll-freak all övrig tid under dygnets timmar, men på bloggen försöker jag lägga det åt sidan.

Skulle dock stavfelen bli för många eller orsaka frågetecken så hojta!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar