YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 juli, 2009

Samtal om livet

. 29 juli, 2009

Blev inte det där partajet jag såg framemot i går...Såg framför mig massa glada miner och ännu mer galna musikvideor.

I stället slutade sena timmar med samtal om livet. Om livsöden. Om döden.
Det är så märkligt ändå...Min mardröm är någon annans verklighet. Sånt man inte tror händer, tragedier man blundar för...

Att förlora sin mamma i en idiotisk bilolycka när du är 9 och din syster är 3 år. Vad är meningen? Vad är tanken att du som barn ska lära dig av det?
För dom säger ju det...att allt har en mening. Vad?

Samma systrar hade en underbar mormor som berikade deras liv med de allra underbaraste barndoms- minnena. En mormor som jag fått bilden av som rolig, snällaste av dom alla, omtänksam...Som alltid fanns där. Och som dessutom hade hundar och hästar! Som alla barn älskar!

Något ynka år efter att systrarna förlorat sin mamma....omkommer deras mormor i en flygolycka. Vad var meningen med det? Vad?

"Biborka" & "Mickilina"...det finns inget jag kan säga och orden räcker inte till. Men ni är fantastiska! Jag hoppas verkligen att resten av era liv bara kantas med lycka & kärlek!

Grymma värld

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar