YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 juli, 2009

Tack Aftonbladet!

. 25 juli, 2009

Haha! Hittade mitt livs-lista på aftonbladet. Var det tillägnat mig???

Från o med nu ska denna listan hänga på mitt kylskåp, på ytterdörren, skrivas in i mobilen, skrivas på en post-it lapp och klistras upp på datorskärmen, reservlapp i väskan( kanske 2 lappar då ja aldrig hittar det jag letar efter i väskan)..och ja, ramas in och stå på mitt nattduksbord.. Nu ska jag komma i håg att inte glömma bort viktiga saker!
Tack Aftonbladet!!!

Källa/ Citat från http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5562548.ab

Listan: De 20 vanligaste saker vi glömmer
1. Att dricka kaffe/te, som sedan kallnar
Inte en chans...det kan mina närmaste intyga.
Däremot kan jag glömma bort vart kaffekoppen står.

2. Var du lagt nycklarna
Ja...det har väl hänt...en gång eller två...eller mer...

3. Vad du skulle handla
Oftast slipper jag ansvaret för handlandet här. Kanske lika bra det.

4. Ta ut tvätt ur tvättmaskinen
Japp...ett flertal ggr ja...

5. Att ta ut maten ur frysen
*host host* Öh...vad betyder nu frysen igen...Jag känner bara till kaffebryggaren och kylskåpet...

6. Ladda mobilen /i Pod
Inte en chans!

7. Att inte svära inför barnen
Ok...jag glömmer, men jo...jag brukar kunna behärska mig.

8. Fylla på toapapper
Sällan!

9. Var du parkerat bilen
Jajemen!

10. Vännernas barns födelsedagar
Skojar du?! Japp...även mina allra närmaste vänners dessutom! Jag är usel!Hur i allsin dar ska jag minnas vännernas barns födelsedagar...

11. Vattna blommor
Hmm...ja, vi har ju numera bara ett par krukor med 4 blad i så...Okej ...JA!

12. Din ålder
Japp. Var inte länge sen jag stod o hmm:ade i telefonen x antal sekunder för länge så personen som frågade om min ålder i telefonen började skratta.

13. Vännernas födelsedagar
Jaaaaaa

14. Spela in ditt favoritprogram
Minns ju knappt vad favoritprogrammet är?!

15. Bröd i brödrösten
Nä...Där brukar jag allt stå och vänta.

16. Tacka för senast
Mmmmm...

17. Vännernas barns namn
Nja...

18. Köpa mjölk
Inte en chans! Har hänt en gång för mycket förr och jag står inte uuuut utan mjölk i kaffet!

19. Låsa bilen
Nix.
Det är märkligt nog något jag aldrig glömmer. Har en skräck inför att det ska gömma sig någon i baksätet...

20. Var du lagt plånboken
Absolut!

Källa National-Lottery/ Daily Express

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar