YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 juli, 2009

Jag har tappat stinget...

. 25 juli, 2009

Vill bara vara rolig hela tiden på min blogg...Eller säger man i?
I/På min blogg...Vill vara så rolig så jag skrattar åt mina egna inlägg. Då har jag lyckats.
Läste ett par gamla och jo, jag drog på smilgroparna ordentligt...AJ LÖÖÖV min humor....

Men nja...För mycket runt omkring, trubbel och bekymmer och kampen mot att avslöja för mycket begränsar nog mig ja...Men jag ska bli rolig igen. En dag...vänta bara.

Har dragit igenom så många av mina konstiga idéér som snurrar i min skalle redan så bloggämnena börjar tryta...kanske inte så konstigt med i snitt 3
inlägg per dag. Kikade i arkivet och det visade sig att antalet inlägg bara ökar och ökar...och ökar..

Och så var det ju det där om prestationsångest...Så fort man ens tänker ordet så är det KÖRT. KAPPUT. FINITO. Därför ska jag inte tänka på ordet prestationsångest från o med....NU!!!

Dagens yttikthewiiildcats mest onödigaste kuriosa...: "The Man" har en kompis som är grymt lik Alex Schulman! GRYMT lik!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar