YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 juli, 2009

Jag och min låtsasvärld

. 22 juli, 2009

När "The Hills" gick blev jag besatt.
Jag låtsades att jag var Lauren. När The City började, då förvandlades jag till Whitney.
Jag levde mig in i serien FULLSTÄNDIGT! Jag skrattade, funderade och jag grät...
Vissa scener etsar sig fast...

Jay sticker på turne´( jäkla rockstjärna )med sitt band Tamarama ( som jag älskar) och bryter med Whitney...( Klicka HÄR )
Oj, vad jag grät...
Hanna! Du vet vad jag snackar om!

Men döds-stöten är scenen där Jay & Whitney gjort slut, men Jay (- min låtsaskille 4-ever to be), kommer tillbaka...men Whitney låter honom gå.

Gråter som ett barn varje gång jag ser den scenen.
Hittade inte klippet på youtube men på mtv. Scenen börjar efter 3 min o 22 sek.
Klicka HÄR
Oh shit...
Låten med Robyn- "With every heartbeat" kommer jag alltid förknippa med värsta hjärtsorgen!

1 från Dej till Mej:

Hannah sa...

vi kan ju åtminstone trösta varandra med att vi delar vår låtsasvärld. jag vill hellre vara lauren helt ytligt, men hellre whitney karriär och pojkvänsmässigt ;)

Skicka en kommentar