YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 juli, 2009

Jag och mina tävlingar

. 13 juli, 2009

Ja, nu ska jag vara med i en till! Nu tävlar jag om "snyggaste header". För er mindre bloggbesatta så är det alltså min bild med ögonen och texten samt banden med knappar runt om.
Hejjar du på mig så röstar du HÄR. Tävlingen drar i gång under dagen- HÅLL UTKIK!!!
I fortsättningen, medan tävlingen pågår, hittar du till den gär tävlingen under JUST NU.

Min syster som jag här kallar "Anjeska" kan se nyvaken ut som INGEN ANNAN jag nånsin skådat. Shit...ser ut som att hon inte fått sova en blund i hela sitt liv just när hon är nyvaken.
Råkade skymta min egen spegelbild just uppstigen från sängen...OJ!
Jag behöver fler sovmorgnar...vad mer kan jag säga?

Har för tillfället inga sådana där funderingar som jag kan älta här. Har en tillfällig vila i skallen. BEHÖVLIGT!

"Lillfröken" sover och jag har precis fått ingripa i ett kattslagsmål. Tjejer slåss väl inte???
Det är ungefär min dag "so far" i ord.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar