YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 juli, 2009

Let the show begin

. 12 juli, 2009

Då kör vi i gång en ny tävling i "Snyggaste bloggdesignen".

Här är finalisterna:

- personlig, färgstark och organiserad
- stilren, snygg och sexig
- svart, vitt och trasselsudd
- scrapbooking, jag och färgglad
- personlig, foton och massa tävlingstips
- underhållande, utlämnande, lila

Regler:
Din röst lämnar du som
kommentar i det här inlägget. ( Från Dig till Mig)
Det är inget tvång, men roligare för den som får din röst om du lämnar en liten motivering.

Tänk på att ange din mailadress eller bloggadress,
annars räknas inte rösten.

Tävlingen pågår till Onsdagkväll.
Vinnaren kommer få en egen logga på min blogg= gratis reklam för vinnarens blogg.


Let the show begin!!!


31 från Dej till Mej:

Bubbelbruden sa...

Jag röstar på listoplisto.blogspot.com

Hon är så härligt befriande, man känner igen sig i det där med barnuppfostran och relationer. Dessutom skriver hon ofta i bloggen så det finns alltid nåt att läsa. Min favorit är "mors dag", jag skrattar fortfarande. /

Stefan Falkelind sa...

Röstar på pinuppa.

rebecca sa...

Min röst går iallafall till bidrag nummer 3 Jag gillar hennes utseende på bloggen. :)

LYCKA TILL alla medtävlande. :)

Bubbel: Man röstar på utseendet inte innehållet. ;)

Charlotte sa...

Jag röstar på listoplisto :-)

Marica Rödebäck sa...

Jag röstar på nummer 3 ... såå jävla fin och stilren!

Mammamucklan sa...

Jag röstar på Listo!
Varför? För att jag älskar lila! :-)

Unknown sa...

Utav de sex nominerade så vacklade jag mellan 3:an.tessilooo och 2:an.pinuppas bloggar. Men min slutgiltiga röst går dock till pinuppa!

Kraam kram

LindaK sa...

Jag röstar på tessiloos blogg.=) Gillar det svartvita som gör sidan stilren.

astak sa...

Listoplisto. Snygg design och alltid lika underhållande läsning.

Annelie//Hallonröd sa...

Jag röstar på tessilooo, jättefin, enkel och stilren blogg :-)

Anonym sa...

Listoplisto Stilren ... lila ... snygg!

ღ MolnTuss ღ sa...

Min röst går till Underbara Carpe Diem Nr:3 ! Helt underbar blogg <3

Anonym sa...

Min röst går till Pinuppa för att hon har en läcker blogg.
/Tommy

Min mail: tommymeijer@hotmail.com

Anonym sa...

3 ♥

Anonym sa...

Listoplisto givetvis! :) arrgard@hotmail.com //Karriärmamman

Michelle sa...

Nr 2.

Trevlig tjej, med en stilren blogg med klass!

Anonym sa...

Listoplisto så klart Snyggast design

/Birger

Jenny sa...

Jag röstar på nummer 4.

Monica sa...

Jag röstar på nummer 1, mammasvardag.blogg.se för att hon har en underbart somrig design som gör en på gott humör :)

Anonym sa...

Nr. 2 får min röst

Anonym sa...

Nr 3 får min röst

Malin sa...

nr 2 pinuppa får min röst! Motiveringen ser ni om ni kikar in min design. :)

Hanna sa...

Jag röstar på nr 2, she deserves it!

Anonym sa...

Jag röstar på nr 2.

Anonym sa...

Agneta röstar på nr:2, lycka till!!

frida sa...

nr 2

Kim-Bloggdesigner sa...

Jag röstar på nummer 2
Motiveringen är att jag har gjort designen. :)
Tjoho. :) Hon förtjänar det.

NoOne sa...

Nr 3 ♥...

Anonym sa...

Nummer 3 så klart! Snygg och stilren! Lätt att läsa.

androidens@gmail.com

Terese sa...

Jag röstar på min svägerska pinuppa, den bloggen är snyggast!!!!

Anonym sa...

jag röstar på pinuppa..håller med: den ÄR snyggast!!! Lycka till. Kram - HNA

Skicka en kommentar