YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 juli, 2009

Ok...seriöst nu...

. 26 juli, 2009

Åker till Göteborg och LISEBERG förstås imorgon. Kommer hem redan på tisdag igen men jag ska banne mig komma hem med en annan dialekt. Så är det bara. Småländskan suger...Och min småländska ännu lite värre än alla andra smålänningars.

Kommer inte kunna blogga...KRIIIIIS! Dock var det någon klok stackare som uppfann TWITTER. Det är superlätt att bara slänga iväg ett SMS och uppdatera. Ska försöka använda det flitigt.
Har det till vänster på bloggen men finns även på http://twitter.com/yttikthewildcat
HÅLL TILL GODO BIBORKAAA! Jag är snart åter i Carl von Linne´s hemtrakter.

Borde verkligen packa...Åker i ottan i morgon...ok...kl 08.00 men för att jag ska stå fix o färdig vid den tiden bör jag gå upp i ottan...eller för säkerhets skull inte gå o lägga mig över huvud taget!!!
Jag var INTE med och bestämde det klockslaget...

Dagens sneda flin ( på ren svenska: HÅNSKRATT) går till fröknar som anser sig vara lite mer än alla andra. Som i grund och botten är så enkla och simpla så dom bara är traaaaaaaadiga...Men dom kämpar och kämpar kämpar förtvivlat för att synas och sticka ut...TRAGISKT!

Så där...nu får jag tacka för mig då!
Ses på tisdag! Då blir det vinkväll hos "Biborka"! Du kommer väl? =)

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar