YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 juli, 2009

Hej Jönköping & "Jag vet inte"

. 24 juli, 2009

Jag har min trognaste läsare i Jönköping har det visat sig. Har en räknare som tar fram massa statistik och till o med ip.nr. Trognaste läsaren är trots allt inte min bror utan en icke känd person från Jönköping. Hej Jönköping! =)

"Lillfröken" har precis somnat. Efter mitt inlägg om hennes knepiga sovrutiner så vände det till det bättre. I dag är mer ett undantag. Sover man mellan 16-18 så bör det inte begäras att man är trött kl 19-20 igen ju.

Fortfarande inte klar i skallen efter huvudvärken som slog till innan. Men det är bättre i alla fall. Kanske är kaffe jag saknar?

"Jag vet inte..."
"Jag gillar kluriga saker...och jag gillar allra mest personer som kan klura ut mina klurigheter....då måste man vara ganska klurig själv....var det nån som sa."

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar