YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 juli, 2009

Förbaskade regn

. 11 juli, 2009

Ja, ok...något syfte har ju det där regnet, men nä...tycker det är trist för tillfället. Hade det bara varit en endaste solstråle så hade jag kunnat måla fönstrena i alla fall.
Otroligt rastlös...!!! Kanske kör till "Anjeska" under kvällen och stannar över natten. Får se.

Hade behövt röjja undan här....
Ett av de vackraste orden jag vet är ORGANISERA.
Då tänker jag direkt på papper, fina pennor, gem och "post it"- lappar i neonfärger. Pärmar, hålslagare och plastfickor. En märklig förtjusning!
Har alltid älskat att pyssla med sånt: märka, sortera, slänga, plasta in o ja...Du hajjar.

Men ordet ORGANISERA försvann ur mitt hem den dagen "Lillfröken" kom till världen. Eller ja...Allt som handlar om henne- kläder, leksaker, viktiga papper gällande "Lillfröken", vikt-längd kort, patientbricka, mediciner osv DET har vi STENKOLL på...Men allt det andra...Mitt, hans, vårt...Oj....

Hoppas ha hunnit göra alla de andra MÅSTE-sakerna en dag snart så jag kan ägna mig åt en av de sakerna jag är bäst på: ORGANISERA! *kliar i fingrarna*





0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar