YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 juli, 2009

Min kömpis!

. 22 juli, 2009

Favoritas " Gladys" kom och underhöll mig & "Lillfröken i 3 timmar ida.
Numera delar jag bästis med "Lillfröken".
Så nu bör "Gladys" hålla sig avstånd, annars blir hon ultimata barnvakten!
Det är himla lätt att umgås med "Gladys". Kan sitta och dricka kaffe och prata om ingenting i timmar! Tiden bara rusar i väg.
Jag har sagt det förr men säger det igen:
Är otroligt glad att jag har henne och jag hoppas att vi även som last-gamla hänger i hop.
"Lillfröken" somnade fort "Gladys" gått. Kommer bli en kväll för mig själv. "The man" rusade i väg och köpte tennisbollar och hämtade sitt rack och försvann.
Båstadveckan får visst vissa män att inbilla sig att alla män kan bli tennisproffs...???

Måste lägga in den där låten. Det är min och min låtsaskille Jay´s låt numera. :)


Svejs!

2 från Dej till Mej:

Linda sa...

Det var riktigt kul och se er, jaha, klart vi bästisar när vi e lastgamla, ingen tvekan! =) Åh, lilla Saga, jag blir kär=) Får vi göra om snart...massa kramar

Linda sa...

Förresten, jag har ändrat namn på min blogg, nu är det bara ett c i chicadelika. Vet att jag krånglar...

Skicka en kommentar