YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 juli, 2009

Ja vet...jag är tjatig...

. 17 juli, 2009

Nä, ska inte prata tatueringar igen.
Menar bara att det här blir tredje inlägget på en timme?!

Började bara fundera på det där med blogg...HEMLIG blogg.
Tänkte först att jag skulle döpa inlägget till LÄS EJ, men då skulle bloggen antagligen bli överbelastad, för allt sånt lockar ju...
"Klicka INTE här", "Rör ej", " Stör ej", "Läs ej"...
Ja allt förbjudet lockar fram fanskapet inom oss. Man måste göra sånt man inte får.
Hur som helst...
Det jag skulle komma till var att jag funderar mer och mer på att ha en blogg till.
En hemlig. EN superduperhemlig!

Dock finns det lite frågetecken:
* Tänk om jag folk tycker jag är JÄTTEROLIG på hemliga bloggen och aldrig får reda på att det JAG som är den roliga?
* Tänk om folk får reda på att den där roliga var JAG och inte tycker det var så roligt....trots allt?
* Vågar man verkligen skriva VAD SOM HELST på en hemlig blogg?
* Hur hittar man tid till 2 bloggar? Fast ok, den här är ju överbelamrad redan så jag skulle gott o väl kunna halvera mitt skrivande här utan att någon skulle märka det...
* Tänk om man skrivit dom knepigaste sakerna och värsta hemlisarna...och blir avslöjad?

Ja...ja vet inte...
Får fundera på det där.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar