YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 juli, 2009

Jag vann Jag vann Jag vann IGEN!!!

. 16 juli, 2009

Jag vann tävlingen "Snyggaste header".
Det var få som röstat så jag fick rösta på mig själv.
Kanske var min egen röst som avgjorde? Haha!
Sak samma...Jag är lika glad för det, jag vann ju!
I pris får jag 5 PS:asde foto. ( specialfixade foton kanske man kan kalla det)
Ska bli otroligt spännande att se resultatet!

Haft en härlig morgon med raraste "Lillfröken". Medan jag hinkade morgonkaffe åt hon ost ?! till frukost. Ja, ost...och ett halvt rån. Näringsrikt....? Hon har blivit precis galen i ost och det är ju en bestämd fröken som får det hon vill ha.

Gick ut och satte oss och gungade en bra stund. Jag tror faktiskt att jag tycker det är precis lika roligt att gunga som hon gör. Kanske till o med att jag tycker det är roligare...Ok, en aning roligare hade det varit om man kunde gunga högt...vågar ju inte det riktigt så där hemma i trädgården när den inte är förankrad i marken...
Skulle ställningen välta så hamnar jag över häcken, på grannens tomt...Ungefär som Gevalia-reklamen förvisso.



2 från Dej till Mej:

Biborka sa...

GRATTIS!!!!!!/Biborka

Trasdockan sa...

Grattis, jag visste du skulle vinna ju...hihi! ♥

Skicka en kommentar