YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 juli, 2009

Lust att ge dig til känna...

. 26 juli, 2009

Jönköping???
Alltså jag är sjukt mörkrädd och har sett för många otäcka filmer och alla otäcka saker fastnar på min hjärna...Så jag skulle bli jätteglad om Jönköpingsläsaren bara ville lämna mig en rad? Så kan jag släppa det sen? Du är ju minst sagt en flitig läsare...En rad eller två om dig själv till mig vore kul.


För övrigt har det varit en märklig dag...
En intensiv morgon för att hinna med alla måsten innan " The Man" lämnade hemmet kl 11.00 för att inte dyka upp igen förrän 11 timmar senare...
Under "Lillfrökens" middagslur upptäckte jag en MINST SAGT olämplig blogg, ringde polisen och anmälde den. Tog inte lång tid innan den var borta. Följderna vet jag inte...En god gärning gjorde jag i alla fall.

Efter min goda gärning fick jag för mycket "ensam-tid" och hann börja klura...
Vore bra om det fanns en on/off knapp mitt på huvudet. Kanske mitt uppe på så man inte glömde bort var den satt dessutom...

Kan inte äta när jag tänker. "Biborka" påminner om min mormor. Nyttigheter och fysiologilära...eller vad fasen det nu heter....Hon fick ett smärre utbrott över min mat-matematik och bjöd hem mig och "Lillfröken" på middag.
Blev bortskämd med barnpassning, kaffe, middag och lyssnande öron med huvudet på sned...
Tack "Bibbi". Du vet att jag behövde det!


1 från Dej till Mej:

Biborka sa...

haha.. ja inte för att det var lyxmiddag direkt men huvudsaken var ju att det var mat:)
Och kaffe såklart!
Kram BIBBI

Skicka en kommentar