YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 juli, 2009

Jag är inte redig...

. 20 juli, 2009

Hur förklarar man annars att man drömmer om sovmorgon, men vaknar, ser solen, sätter sig upp, ler STORT och stiger upp...Allt på ca 30 sekunder?! Alla andra sover än.

*KAFFE, KAFFE, KAFFE*

Drömde galet dessutom...Det var så galet så det blev roligt.

Kom på att jag har vääärldens roligaste film på " Biborka" som efter lite vin sjunger och spelar gitarr. Dock måste jag dra i gång en mutnings-kampanj för att hon ska låta mig lägga in den här.

Låter som hej-jag-är-vaken-signalen på "Lillfröken"s rum...5 smällar =5 nappar i golvet perfekt siktade genom spjälorna i spjälsängen. Nu ska vi kela i massor!!!

Förresten, efter i går så vet jag; jag har världens roligaste "Lillebror". Kommer inte i håg när jag skrattade så sist!



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar