YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 juli, 2009

Heja heja glatt humör!

. 15 juli, 2009

Ja, det brukar ju vara" friskt humör" i heja-ramsan, men jag korrigerade den lite...
Ny dag och gladare humör!
Dagen får inte börja fel, är det kört!

Sista dagen för tävlingen "Snyggaste blogg-design".
Rösta fram till kl 20.00. Sen försöker jag samsas med mitt matte-snille och räknar rösterna för att därefter publicera (visst låter publicera fint) vinnaren.
Syster "Anjeska" och "Rutis" kommer en snabbvisit under dagen. Otroligt skoj!

Jag har vägrat skriva om vikt och allt sånt där kraffs...en parantes bara...(min nya kompis är vågen)

Hej länge!

1 från Dej till Mej:

penny sa...

Hej Hej

Jag måste bara fråga hur du gjorde den fina videon på din söta tjej som är på youtube. Jag har letat förr efter hur man gör en sådan med bilder och egenvald musik.

Kram Penny

Skicka en kommentar