YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 juli, 2009

Endast tomten är vaken....

. 14 juli, 2009

Vaknade lite i 7 och låg o vände o vred mig. Kunde inte somna om ja smög mig upp i stället.
Hade glömt hur tyst det kan vara i vårt hus? Det här tillhör ovanligheterna. =)

Brukar alltid läsa "Tessilooos" och Bästisen " Gladys" blogg fort jag loggar in min blogg. Men "Gladys" rymde till Cypern i går och "Tessilooo" har en bloggpaus i semestertider.
KOM TILLBAKA!!!
Fick läsa igenom min egen blogg. Sånt bör man inte göra...inte jag i alla fall. I bland undrar jag vart jag får alltifrån..men som sagt världen blir mycket roligare om man är lite galen själv.

Kom en massa jag aldrig skrivit om! Men innan 5:te koppen kaffe orkar jag inte dra någon långkörare. Får helt enkelt anteckna mina idee´r och ta dom vid ett annat, i ett mer vaket, tillfälle/tillstånd.


1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Jag har röstat på DIG gumselumsan ♥

Skicka en kommentar