YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 juli, 2009

Ok...nu har jag lipat 4 ggr i dag...

. 22 juli, 2009

åt mitt eget inlägg. Göra-slut-scener och lite passande musik...och jag bölar.
Och gråter en kille dessutom- ja då stoooortjuter jag!

Kvällen avslutades med "Biborka"-besök och allvarliga samtal. Sådana där saker som man inte pratar om annars...
Såna saker man helst skjuter undan bara. Det är först när man gör ord av tankar och uttalar dom högt som man förstår allvaret.

Fick GIVET sms från Hannah ...( Hannah med H på slutet, som jag förbenat alltid glömmer)...gällande inlägget jag skrev tidigare idag om min låtsaskille Jay ( Gotland-släng dig i väggen, jag drar till Australien när ja blir stor ) och hon säger som jag...
Om en kille gråter, ja då gråter vi också!

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

det fixar sig alltid... du är bäst katja glöm aldrig det..:)
hade hoppats på att vi skulle hinna med ett sista godnatt samtal idag men du var för snabb eller jag för slö.. haha
ringer imån Kram kram/ BIBORKA

Skicka en kommentar