YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 juli, 2009

Sjuk???

. 20 juli, 2009

Något lurt i kroppen...Fryser som en hund...(säger man verkligen så?) och skulle kunna gå och lägga mig för natten, trots att jag precis sovit med "Lillfröken" av och an i 3 timmar?!!!
Jag är ju aldrig sjuk?!
Men ska jag bli sjuk så passar det bäst nu, för nästa vecka har jag inte tid. Precis som bacillerna lyssnar på sånt...eller ens kan förstå även om de hade velat....

På måndag åker jag och lilla familjen till Göteborg med "Anjeska" och hennes familj. Gå på Liseberg och sova i stuga.
Först skulle vi sova i husvagn, men ingen blev gladare än jag när vi istället började prata om att hyra en stuga över natten. Vet inte varför jag är totalallergisk mot husvagnar???

Har en "cirkus" som måste redas ut...Har legat på is pga semestertider, men i dag skulle ju viktigaste personen vara på plats? Ok, hör jag inget i morgon så får jag ringa.

Har fortfarande inte ätit något idag !!! Kanske dags att börja prata middag eller kvällsmat? Har varken tidsuppfattning eller hunger dock.

Kommit på nytt smeknamn till "Lillebror"...
Brukar kalla "Biborka" för Bibbi i verkliga livet...eller Babbel...(Hennes mobilnr är inlagt på vår hemtel under Babbelmobil...)
Hursomhelst....
Lillebror" borde kallas "Bobbo"..."Bibbi" och "Bobbo". Perfekt ju!

Kanske borde skaffa mig fler fritidsintresse än att ägna mig åt smeknamn, jag vet inte...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar