YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

23 juli, 2009

Very much a busy person ....eller inte...:)

. 23 juli, 2009

"The Man" & "Lillfröken" är på "Lillfrökens" favoritställe....
i affären!
Kommer ha fullt upp under förmiddagen så jag får passa på
o skriva snabba rader nu.
Pappa & hans fru kommer vid 11 på snabbfika.
Tror inte dom varit här sedan i april.
Men känner man till bakgrundshistorien så är 2 besök på 3 månader mycket.
Nog om det...Jag har ju själv någon gång i ett svagt ögonblick sagt till han
att vi lämnar det gamla bakom oss...
Vid 13 ska vi springa in på banken och "Lillfröken" ska leka med en annan favorit
- sin mormor.
Sen lär jag väl stupa...
Inte van vid att behöva göra det som tillhör sakerna jag avskyr mest:
passa tider. Och i dag dessutom 2 !!! tider.
Ja...det var nog vad jag hann med nu...
Återkommer!
Svejs!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar