YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 juli, 2009

SOOOVMOOORGOOON

. 12 juli, 2009

Jisses! Vet knappt vart jag är?! Vaknade för 10 min sedan av att hemtelefonen ringde.
Kikade åt vänster och fann "The Man" sovandes ännu. Och så slog det mig...
"LILLFRÖKEN"???
Nu är något galet?!
Tog vi in henne i natt till oss? Har hon trillat ner bakom, under, nerför sängen?
Något är fel...Hon har aldrig sovit så här länge. 9.30 någon enstaka gång när hon var ett halvår, men sedan dess är rekordet 8.30...och det rekordet har visat sig vid väldigt få tillfällen.

Precis när hjärtat höll på att hoppa ur kroppen så hörde jag det...
nappar som börjades kasta ur spjälsängen inne på hennes rum och så började hon knacka och riva på väggen. (väggen mellan våra sovrum)

Mitt hjärtegryn!

Nu är hela familjen utvilad som aldrig för antar ja.
KAFFE KAFFE KAFFE!!!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar