YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 juli, 2009

Min blogg= Min dagbok

. 31 juli, 2009

Jag har ju malt på här om hemlig blogg...
Vill inte ha ytterligare en blogg. Vill ha allt och inget samlat här.
...men nu har jag en ny lösning.
Min blogg fungerar som en dagbok. Och ja, av naturliga skäl, väljer jag att koda på mitt eget speciella sätt. De allra hemligaste behåller jag i hjärtat.
Många gånger är det saker jag ändå vill ha ur mig. Bara få skriva av mig...men som jag just då kanske inte är redo att dela med mig av.
Jag kommer skriva inlägg men spara dom, utan att publicera dom...
Sen får vi se...
En dag kanske dom kommer...ett efter ett...eller kanske rent ut av i en följetong.

1 från Dej till Mej:

Fröken Nattuggla sa...

Hej Katja...Gå in och kolla här...lätt som en plätt om du vill ha senaste kommentarerna på din blogg...http://www.bloggerplugins.org/2007/11/recent-comments-widget-plugin_25.html...lycka till...//Kicki...

Skicka en kommentar