YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

30 juli, 2009

Den här tjejen förstår nog inte själv hur jäkla duktig hon är!!!

. 30 juli, 2009

För en tid sedan hittade jag en blogg: Tant Kim.
Tjejen bakom bloggen gör världens coolaste illustrationer. Jag blev otroligt imponerad och mailade henne direkt.
Undrade om hon hade tid och lust att göra en illustration åt mig och vad det skulle kosta.
Inga pix och dessutom kostade det ingenting.

I dag fick jag den här bilden. Jag bara gapade och "The Man" skrek rakt ut när jag visade honom bilden.
Den här tjejen kommer att bli stor en dag! Inget snack om saken!
Om man inte imponeras av det här, då har man noll koll på läget!

Kolla in:

Kika in på hennes blogg: http://tantkim.blogg.se/

2 från Dej till Mej:

Kim-Bloggdesigner sa...

Åh vilka snälla ord. :D tack så mkt. :D

penny sa...

Ja tantkim är otrloligt duktig, hon har hjälpt både mig och min man med våra bloggar. Bilden var jätte snygg på dig ;)

Ska ta och kika in igen hos henne tror jag =)

Kram Penny

Skicka en kommentar