YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 juli, 2009

Morgonrapport

. 25 juli, 2009

Idag offrade jag min möjlighet till ytterligare någon timmes sömn alldeles frivilligt. "Lillfröken" sover fortfarande så jag passade på att smyga upp och ordna lite saker innan hon vaknar.
"The Man " jobbar hela helgen innan han påbörjar sin sista semestervecka.
På måndag blir det Göteborg med syster yster & co!

Om detta hade varit min rosa dagbok med sidor som luktar gott och ett litet lås i guld så hade jag haft massor att skriva...men nix, så var det ju inte. Och där med tackar jag för mig för stunden!

P.S: Jag har förresten pratat med "Banarne" i telefon en gång och min favvis "Tobbe" pratade med "Kurt Olsson" en annan gång...Ja, lite spännande info så där på morgonkvisten.
D.S

Hej!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar