YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 juli, 2009

Snällaste snällaste Tessilooo

. 18 juli, 2009

Jag vet inte om det var ösregnet som totalvände upp och ner på min dag...
men jag ville bara stanna kvar i sängen. Under täcket. Har en otroligt dålig dag...
(avskyr uttrycket, men jag avskyr ännu mer att jag behöver använda just det uttrycket)

Fick bara lust att gråta. Dåliga dagar ska man inte ha när man är mamma...
Känner mig som världens sämsta då. Vi har ju "Lillfröken" då skulle alla andra bekymmer försvinna...
Tyvärr ser inte verkligheten ut så.
Även om alla bekymmer trots allt kräver lite mera tid för att ta över mig,
för att lyckan och kärleken tar så mycket plats i mitt hjärta.
Har inte velat ta mig för någonting.
När det började bli FÖR jobbigt började vi med middag...
Ok, jag tittade mest på...Har aldrig blivit bästis med köksredskap
eller spis. (Ugnen...har jag någonsin använt den??? )
Skulle bara kika in en snabb sväng på Familjeliv.se och har fått
ett meddelande i inboxen:

"Hej söta du...sitter å funderar lite och vips så ville
jag göra ngt till dig. :-D
Nu kan jag sova bättre...gonatt!
Kram Tessilooo
Och så anar jag en bild lite längre ner och börjar scrolla.
Då har snällaste Tessan Ps:at bilder till mig på "Lillfröken". Fantastiskt fina!
Jag höll på att börja stortjuta!
Tyckte det var så himla snällt och rörande att hon kommit och tänka på MIG av alla människor i världen mitt i natten och bara så där fått för sig att fixa bilder till MIG?
( saken är den att vi mest varit internet-vänner, skrivit en massa till varann, håller koll på varandras bloggar men jag tror bara vi pratat med varann två-tre ggr IRL. Vi verkar vara otroligt lika till sättet....fast hon är mycket snällare än jag! :)
Ja, ok...jag kanske är överkänslig...Men den människan måste ha ett
sjätte sinne! Hon kunde inte valt en bättre dag att skicka dom
raderna och bilderna, en total överaskning! Och överaskningar älskar ju jag!
Tusen tack "Tessan"! Du gjorde min dag mycket bättre!
Bilderna är så himla himla fiiina!


2 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Åh!!! Men nu är det ju jag som börjar gråta lilla trolltuss. Jag är inte mkt snällare än vad du är. Men du har alltid varit så gullig mot mig å vi klickar bra känner jag. Precis som du skrev. Du är ju alltid så himl aglad å söt när man ser dig så det är inte så himla svårt att tycka om dig! ♥ Att jag klickade in just den dagen var nog mer tur...jag hade ju en själv å då brukar jag jobba på bäst asätt med psandet. Smulan är så söt å fin å då är det extra roligt att pilla. Är så glad över att jag kunde få göra dig lite gladare, det glädjer mig massor! tack själv för att du är den du är. Kram i massor!!!

//Tessilooo

NoOne sa...

Underbart detta ♥...

Skicka en kommentar