YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 juli, 2009

Hej jag heter Rulle...Full rulle...

. 12 juli, 2009

Jag tror "Lillfröken" kommer syssla med inredning när hon blir stor. Av någon anledning flyttar hon alltid på skostället så det står på tvären istället.


Inte kan det väl vara mer praktiskt? Eller ser hon något som inte jag ser?

Ni som följer bloggen vet att jag skrev om min förkärlek till ordet ORGANISERA och hur jag hoppades att snart få tid att sortera alla papper och gå igenom alla lådor.
Även här är visst "Lillfröken" mamma upp i da´n. Dock tycker hon att man bör demontera förvaringsmöbeln också?
Ännu ett stort frågetecken...
För en stund sedan tog vi kvällsmat på altanen.

Bestick är onödigt uppenbarligen...

När man har ätit klart behöver man torka sig runt munnen. Skriker man tillräckligt högt får man göra som man vill och får därmed hela paketet med våtservetter för sig själv.


Och när man inte tycker det är roligt längre så städar man...
Fast bara sitt eget bord.


Glöm inte rösta på din favorit i Bloggdesign-tävlingen. Klicka på bliden TÄVLING till vänster så kommer du direkt till tävlingen.

Ha d!

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Hihi va go hon är lillan ♥
Skönt att höra! men ibland blir jag ju rädd för mig själv...från ren lycka till totalt å svart kaos...hate it! :(
Kram!

Skicka en kommentar