YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 juli, 2009

Huvudvärk

. 13 juli, 2009

har jag!
Ordentlig dessutom. Borde inte sitta vid datorn.
Om det är frisklufts-förgiftning, "Lillfröken"-vill-inte-att-pappa-ska-sköta-nattningen-men-inte-mamma-heller-gråten, hjärnspöken och annan oro eller helt enkelt dåliga synen...ja det vet i attan.

Borde för länge sen ordnat nya glasögon. Använder inte dom jag har för jag tycker ja ser ut som en sekreterare i dom.
Vill ju vara TUFF. Tuffa Uffe...eller nja...Tuffa Ulla kanske då.
Behöver visserligen inte dom hela tiden, men ändå...

Jag fixade en header till "Biborkas" blogg idag. Blev jättefin! Var ju tvungen att välja en bild där även JAG, JAG, JAG är med. =) ( från den dära fantastiska vinkvällen) Älskar o pyssla med sånt där! Som att måla, fast på datorn typ. =) Har hennes blogg under Favoritbloggar. Kika om du har lust.

Hamnade på Pennys blogg och började gråta när jag lyssnade på låten i det här inlägget precis.
Fy för att förlora ett barn. Bara jag börjar på tanken och försök till att förstå hur världen kan vara så grym så knyter det sig i magen och jag tackar något större för att "Lillfröken" är hos oss och ber till något ännu större att hon ska få ett långt, långt lyckligt liv.

Jag är lyckligt lottad så. Jag har förskonats från att förlora någon närstående. Hur klarar man att gå vidare? Usch! Fy...jag kommer aldrig kunna acceptera ordet döden...Nånsin...





0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar