YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 juli, 2009

Ja, egentligen om ingenting...Jo...morgonsolstrålen!

. 24 juli, 2009

Blir galen på mina besöksräknare.
Har 2 olika varianter. Den översta till höger visar en siffra på totalt antal besökare, men den längst ner visar en annan högre siffra. Begriper det inte?Ingen av dem räknar mina egna besök, så det är inte där skon klämmer...
Vet inte om jag ska ta bort en av dom...Men den ena högst upp visar ju oxå vilka som är online och den längst ner registrerar massa skoj info om alla besökare å bloggen.
Får avvakta och se...

Vaknade kl 06.30, efter en sömnlös natt, av " Lillfröken" som stod på golvet mot sängen och log mot mig med hela ansiktet.
De där glittrande ögonen och stora leendet bringar fram ork och krafter från jag vet inte var, men upp kom jag i alla fall.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar